Allmänt off


Vet inte varför men något är det...
Känner mej nere och har gjort en tid... tyvärr.
Få som vet och få som vill veta och höra...
Ja jag vet... gnäll gnäll gnäll, men WTF jag vill gnälla nu! Min blogg och mina ord så stör du dej? Sluta läs!
Det har absolut inte hänt något nytt och jag syftar inte på någon spec men jag önskar saker och ting vore annorlunda faktist!
Mycket annorlunda!
Jag är så less och inne i värsta grubblar fasen.

Vi har ju haft sol här i några dagar och det gav massa energi och ork på nytt!
Men ändå så nöter det i skallen...
Nöter sönder snart!
Jag ler, skrattar och pratar på som vanligt men om någon såg min insida skulle denne häpna.
Satt igår å grunna på all skit man varit med om genom åren... hualigen!
Glad att jag ändå kommit så pass långt jag gjort.
Även här, få som vet vad och få som kan sätta sig in i alla olika situationer.

Folk kan gnälla på små skit saker... alltså!? Hallå!? Varför inte uppskatta det man har istället för att bara gnälla!?
Ja.. jo jag gnäller ju nu men jag uppskattar det jag har!
Uppskattar verkligen mina vänner så jäkla mycket! Ni vet vilka ni är som förgyller mitt liv... förgyller min dag, vill ej namnge så inte någon känner sig klämd, men ni vet om ni ska ta åt er eller ej!
Jag uppskattar verkligen min familj, dom lyssnar alltid och finns jämt vid min sida!! Älskar er!
 Oavsett allt vi gått igenom så är vi såå nära varandra!
Pappa som alltid ställer upp med allt han kan! Kan inte säga i ord hur mycket han betyder för mej!
 Sen mamma, ja vad säger man!? Kan nog säga att hon inte bara är min mamma, hon är min bästa vän oxå!
 Orden räcker inte för hur mycket jag älskar mamma och pappa!!!

Sen sist... mina hundar!!!
Shit alltså.
Människans bästa vän! Behöver inte säga mer! 

Det blev inte bara gnäll i bloggen idag=)
Men kännde att jag ville skriva av mej lite bara.
Var rädda om varandra, ge beröm och inte bara kritik, le istället för att se grym ut.
Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra du skrivit gumman, jag vet precis vad du menar, tack för du stöttade mig häromdagen då jag skulle stöttat dig. Men jag försöker ringa dig i morrn.



Kom ihåg att du är en underbar människa som behöver och förtjänar det bästa. Du är en av mina bästa vänner



kram

2009-04-05 @ 21:57:48
Postat av: Mirre

var jag som skrev

2009-04-05 @ 21:58:22
Postat av: Linda

Hej gums!



Hoppas det känns bättre idag, solen är tilbaka!!! :)



Vi ses kanske något under veckan, en annan har ju påsk lov... hehe.



Kramis kramis

2009-04-06 @ 10:44:08
URL: http://www.pucken.com/linda
Postat av: Kristin

Ja vad säger man... livet är för kort för att inte få vara helt lycklig. Ha det i tankarna när du gör dina val....



Du är en underbar tjej Linda och jag avundas dig inte just nu... Men jag har oxå märkt att du är en stark tjej med ett jävlarannamma (mammas ord skratt)



Du vet vart jag finns om det är något...



Tills dess, tack för dina ord i min blogg... och ha det undebart i solen... den ger mer energi än vad du kan ana :)

2009-04-06 @ 11:42:33
URL: http://www.warnbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0