Fin dag


Idag har mina vovvar fått bada lite i sjön=)
Hehe gissa om det var uppskattat från iallafall Lorenzos sida! Han är ju helt galen i vatten!
Dom sprang typ bara som på bilden, Lorenzo var lite längre ut någon gång men isen låg kvar tunnt en bit ut.
Anledningen till det tidiga doppet är leran i skogen haha!
Vi var nänligen ute på en långpromenad i skogen där Lorenzo plaska loss i varje dike och kärr!
Nixon tyckte det va super skoj och sprang intill i leran och sen hoppa han upp på Lorenzo som då blev full av leriga nixon tassar haha!
Tok hundar!
Men dom hade kul iaf!
Väl hemma var dom trötta och nöjda.

Senare på dagen träffade jag Nina! Världens goaste Nina HIIIHIIII!
Vi skulle träna lite hade vi planerat.
Hon började med Isa som bara går från klarhet till klarhet! Helt underbart att se. Nina jobbar verkligen jätte bra med Isa och får fram sket snygga moment!
Sen Lorenzo som var som han brukar haha... han e ju lite loj och labbig till sättet haha! Men jag kämpar på!
Vi lekar mycket och det ökar faktist samspelet, jag måste bara bjuda mer på mej själv=)
Nixon fick lite smått fot inlärning som gick ok!
Samt öven rokiens läggande med störning=) Klockrent! Han låg så still då Nina gick 2 varv runt honom utan att jag ens behövde påminna! Låg jätte stadigt! Kuuul!

Sen nu ikväll kom mamma å pappa upp på kaffe och glass ute i solen!
Mumms mumms!
Sen åkte grillen på och vi gjorde det enkelt med lite korv med bröd!! Så gött!

En dag full av aktivitet och fart!
Mycket skönt då jag annars bara flundrar på allt.




//Linda

Kommentarer
Postat av: Mirre

Så vackra kort, underbaa söta Lorenzo :)Så härligt med ett första bad :) kram

2009-04-07 @ 20:41:49
Postat av: Anonym

Underbara söta Nixon oxå såklart

2009-04-07 @ 20:42:21
Postat av: Kristin

Hejsan,

Sänder här över ett litet påskkort till Er.

Ha nu en underbar påsk och ät inte för mycket ägg ;)

http://www.warnbring.se/gladpask.jpg



Kram Kristin

2009-04-09 @ 11:19:25
URL: http://www.warnbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0