Glad Påsk!


Idag skiner solen och jag har noll inspiration till varken städning eller solning haha!
Hängde nyss ut lite tvätt och har en ny maskin igång... men det är typ allt... jag MÅSTE städa!!! Gaahhh!
Yeye... får ta ett ryck senare ikväll haha!
Med hopp om att orka ta tag i det.

Annars rullar dagarna på som vanligt.
Ibland känns det som om dagarna inte räcker till och ibland har man hur mycket timmar som helst att fylla *snark*.

Hundarna mår gott och har en vilodag från all träning.
Dom har fått färska märgben av Yvonne och Tommy igår! Mumms tyckte hundarna som fick varinna på en gång, resterande åkte in i frysen!

Skulle vilja önska alla en glad påsk och trevlig helg!
Kram Linda!

Kommentarer
Postat av: Mirre

hejsan alltid trevligt att få inlägg från dig :0)!! Vad var det för träning vi körde i skogen?? Det var markering och rutan va??



Hoppas kursen gick bra kram

2009-04-14 @ 18:18:47
URL: http://www.mirrekex.se
Postat av: Mirre

Hej!! Ohh tackar så mykt. ja det har man faktiskt jobbat pådär med överlämnande och det, ska nu börja träna att han inte ska ha så bråttom då han kommer in med den utan att han kan sätta sig och lungt vänta in mig. det blir lite köksträning här hemma med köttbulle för att sedan testa ett sök ute sedan :0)



Lorenzo var också jätteduktig, han är så cool verkligen blivit lugn. Nixon såg jag inte när han tränade men jag vet att han är duktig..



Saknar dig också Kraaaaam

2009-04-15 @ 09:50:47
URL: http://www.mirrekex.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0