Fy skäms Linda ;-)


Jajemensan!
Idag har ugnen gått varm och bullar å bröd har åkt ut och in=)
Mamma och jag hade vårat årliga julbak!
Julmusik och sång så gick bakningen som en dans, jajemen, jag dansar då jag bakar! haha! John Travolta, in your ass! *skratt*.
Så nu har jag fyllt frysen med massa hembakt till jul! Mumms mumms!
Sen har jag äntligen fått upp mina söta julgardiner i köket... gillar dem! Gillar julen!! hihi=)

Får väl skämmas lite då jag ej skrivit här på länge, men tiden finns faktist inte haha!
Eller klart jag har tid men tiden att knåpa ihop något här av intresse hii=)

Annars är det julbestyr och sånt som hör till här hemma...
Har ni tagit fram några tomtar än?
Jag har plockat fram vissa.... sånna söööööta som bara ville komma fram ur källarskåpet hihi=)

Nä nu ska jag kika lite om det är något på dumburken här.
Btw, slänger in en bild på doggsen som dom sitter då vi är hos min mamma och pappa.
Dom vill ej ha in djur där så hundarna får vackert vänta i hallen tills vi ska gå hem igen, och måste säga att dom är så duktiga.
Kommer dom in i hallen så slår dom tvärnit på dörrmattan där dom lägger sig och ligger där tills vi ska gå=)
Sötungar!

Kommentarer
Postat av: M I R R E

Finfint kollage, ser så smarrigt ut =D. vad duktiga de är, sådär får Bellman också gö då vi är hos folk då vi sitter och äter då får han ligga i hallen..



Mehh vill ju se dina julgardiner ju =D



kram

2009-12-06 @ 23:58:24
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Så duktiga killar som stannar kvar i hallen, hade inte mina gjort ;)....



Vad duktig du är med allt bakandet :) Mumsigt ser det ut.



Ja det var skönt att det inte var nått i knölen.



Kram

2009-12-07 @ 10:35:59
URL: http://vevve.com
Postat av: M I R R E

HAhah visst serru här är vi rätt på haha... Hoppas att allt är bra med gosisLinda =D kraaaam

2009-12-07 @ 16:49:29
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: M I R R E

javisst var det finfina kläder =D. Bakgrunden är ganska stor, så har man lite segare dator kanske det tar lite tid, Men du skriver ju alltid ändå vännen =D



Så det verkar ju inte göra ngt, hehe..



HOppas att allt är bra?kram

2009-12-08 @ 20:08:25
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0