nya skor och tulpaner


Igår blev det en tripp till örebro då jag behövde nya promenad skor och bonus om jag hittade "finare" skor.
Mina "grova ursexigt kvinnliga vattentäta vinterkängor" har fått flera sprickor och börjar gå i pension, skulle behöva nya sånna oxå för alla tripper i skog och mark. Men då jag gick å kikade efter sånna så tänkte jag att jag likväl kunde köpa sånna till nästa år ist, nu har ju snön nästan smält bort och våren är ju på väg!

Jag hittade iallafall ett par promenad skor, ganska enkla och tok bekväma svarta saker=)
Gick kvällspromenaden igår i dem och inte ett skav! Skönt!
Hyggligt pris oxå för den delen!

Så kikade jag vidare i sko jungeln...
Ville hitta någon finare sko oxå... jag har ganska svårt att hitta sånna då alla skor ska vara så morderna jämt, och jag är en sån person som inte alltid tycker mode är snyggt i kläd och sko väg.
Men jag hitta iaf en stövlett med lagom hög klack för mej!
Jätte fin och fräcka detaljer.
MYCKET nöjd med dagens fynd iallafall!

Väl hemma på kvällen så sätter ett h*lvette igång...
En viss människa har inte vett nog att veta då man ska backa tillbaka och ägna sig åt sitt eget patetiska liv.
Så liten på denne jord!
Patetiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner som du då det gäller skor :) Och oj du har ju nästan ingen snö hos dig. Här är det hur mycket som helst säkert 40 cm och svin kallt -10 . Ha en bra helg kram

2009-02-28 @ 09:20:08
Postat av: Mirre

Hej gumman, saknar dig också massssssssssssssor, vi måste ses snart så fort det passar :)



Hjälp är det igång igen nu, att männsikan inte ger sig SUCK!!



Nyfiken på skorna också ju?? Skulle fotat och visat dem ju fniss Bamsekram till min goa underbara LInda som är så goooooooooooooo kram igen

2009-02-28 @ 10:00:28
URL: http://www.mirrekex.se
Postat av: Annica & Enya

Kul med nya skor!!! =) Är med sån att jag inte gillar modet alla gånger och har jättesvårt att hitta bra skor!



Tack för kramarna!!! Du är go du! =)



Du låter lite arg på slutet i bloggen....Ibland är det bra att vara det! ;)



Ha en bra lördag och kramar!!!

2009-02-28 @ 10:38:50
URL: http://goldenenyas.webb.se.
Postat av: Sanna

Här får du...Roooligt! =)



Tre-saker-testet



Tre saker jag inte förstår mig på:

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet

Tre saker jag gör just nu:

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

Tre saker jag kan:

Tre saker jag inte kan:

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

Tre favoriträtter:

2009-02-28 @ 18:09:59
URL: http://saannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0