Semester firare!


Jo ni, vi njuter i högan sky här av våran semester!!!
Dagarna rullar på med div saker att stå i.
Vi var iväg till rejmyre på marknad som vanligt i år igen hehe... köpte typ inget mer än lite hund gott.
Sen har vi haft ett meeting i minigolf hehe. Vi var 5 st som tävlade och jag kom INTE sist haha! Wiieehoo!!!!
Per vann... men d pratar vi tyst om haha!

Idag har vi skaffat oss ett nintendo wii!!!! 
Jäklar så skojigt. Jag hade faktist aldrig provat d förut men är heeelt såld på´t!
Tog med wii fit konsollen oxå så här skall tränas hihi=)
Spöade Per i bowling här nyss... 2 (TVÅ) gånger på raken haha... YEAH! *ser lite extra mallig ut*.

Har även fått nya ljusa slingor av min kära vän Nina!! Tack gumms för hjälpen! Du e för go du!
Så nu e man bloniiiiin hehe!

Ne nu ska jag gossa lite med mina 4 benta som har fått bada massa idag!
Dom e sååå nöjda och belåtna!


Kram kram! 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hejsan ;) vad fina de är vid båten .) jag vet faktiskt inte vart ni var där ngnstanns hehe. Häftigt med WII, får Wii spela då vi ses nästa gång hehe.



Kram

2009-07-24 @ 23:39:04
Postat av: Caroline o. Lukas

Härligt med semester :)

Åh Wii som är så jäkla kul!! Kul att du redan har spöat Per i bowlingen ;)

2009-07-25 @ 10:40:16
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Mirre

Hellu, här var det fortfarande ej ngt nytt hehe. Men det är bara bra det då har ni det skönt på eran semester minsann. Det ska ni ha också :)



Sköt om er Kramis

2009-07-28 @ 10:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0