Golvbyte=)


Igår var sanna här nästan hela dagen för att lära mej lägga golv=)
Super stort tack för hjälpen gumman! Guld värt!!
När hon var tvungen att ge sig iväg kom slutprovet för mej... jag skulle få dit det sista själver....
Efter ett raseriutbrott och lite gap och skrik så hamnade dom sista plattorna där dom skulle!
(med lite extra hjälp av en lugnande pappa) hihi.
Köket fick sig ett rejält lyft och jag fick städat på ställen jag inte ens visste fanns *skratt*.
Då golvet höjdes så gjordes en upptäckt,,, kyl och frys fick ej plats haha!
Så snälla George och pappa skruvade ner ovanskåpen för att såga till dem så dom höjdes en bit=)
DVS: extrajobb haha!
Jag höll på 12 timmar och då kvällen kom vill jag lova att jag var helt slut!!!!
Men då var golvet lagt, städning gjord, lister på plats och mysfaktorn hög;-)
resultatet ser ni nedan=)

Dock så fattas några lister som ska köpas in då hallen e gjord oxå=)
Vi ska nämligen fortsätta lägga nytt golv där oxå i helgen! Fiiiint!!

Ha´re=)
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Fan vad fint det vart!! sååå Nice. jag vill oxå ha nya golv=) Kramis

2009-06-12 @ 15:13:08
URL: http://sandratlarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-06-12 @ 15:13:43
Postat av: AnnaW

vad fint det vart :)

jag o jocke måste försöka att komma o hälsa på er snart. även nu fast lilla wilton har kommit. då får han också hälsa på sin släkting :)

hoppas ni får en trevlig helg!

kram.

2009-06-12 @ 15:42:53
Postat av: Mirre

Ohh de var riktigt snyggt verkligen ;)kalasfiiiint ;0) haha skorna finns på rea här i stan, vilken strl har du? Ska jag kolla om den finns kvar, tror det fanns bara rosa

2009-06-12 @ 19:32:03
Postat av: Marika

Kanon fint!!!

2009-06-12 @ 20:14:39
Postat av: Anonym

Oj vilket snyggt golv!!

2009-06-16 @ 23:29:47
Postat av: Lindman

Å va jag längtar till att sätta tänderna i vårt hus! Kanonsnyggt golv ni lagt! Blir så avis! Men nu vet jag vem jag ska vända mig till den dagen vi behöver ha nytt golv lagt ;) hihi!

2009-06-20 @ 15:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0