inlärning och några kottar=)


Ännu en dag med massa sol och hettande värme har nu passerat!
Hundarna tycker det är ganska så jobbigt med värmen faktit... men vi har ju en liten pool åt dom tt svalka sig i iaf.
Dagen har varit allt annat än lugn haha!
Sista häcken har fått sig en frissering=)
Källar trappen är golvet lagt i, nu fattas bara lite siliconfog i hörnen... sen så har jag å min snälla mor bakat bullar!
Hej och hå!
Full fräs i värmen *skratt*.


Jag har även fått hem en hemma fotokurs via dvdn.
Lite skoj att lära sig mer om den kamera man har.
Så dag samlade jag in några kottar (haha... kottar lixom!?) me men, ville prova några nya knep iaf.
Resultat kan ni se nedan=)
     
(som vanligt är alla småbilder klickbara).

Nehe nu ska vi ta en välförtjänt kväll här på villagatan!
Må så gott.
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mirre

JA pheeeew vad varmt det är, men härligt ändå. Vad fina bilder, gillar den på Per och grästråt :)



Kul med fotokurs, låter ju lärorikt. Massa bra knep kan jag tro kram

2009-07-01 @ 11:27:12
Postat av: ullis

vilka stiliga köttar du tat kort på. ;-) super

2009-07-01 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0