Sol & Bad och stor besök...


Snart inne i juli!!!
Jag tycker dagarna bara försvinner lika fort som dom kommer haha!
Gårdagen spenderades ute på sottern tillsammans med Nina och Marika och mina hundar så klart;-)
Vi hade med fika ut och var ute nästan hela dagen.
Lagom bränd på ryggen haha!
Men jisses vad härligt det är ute... Tog dock inte med mej kameran ut vilket jag ångrar lite men d kommer ju fler gånger så då ska ni få se mitt smultronställe!
Hundarna rejsa järnet och trivdes gått med all tillgång till vattnet hihi.

Annars kan jag väl skriva att vi har haft "fin besök" i vingåker hihi!
Nere på Pers gym hade dom bjudit in Olympia proffset Klaudia Larson, en kroppsbyggare som skulle föreläsa och sen träna tillsammans med dom som anmält sig.
Det hade blivit lyckat och alla fick möjlighet att ställa frågor om sin träning samt vara med en kroppsbyggare då hon själv tränade.
Per va så nöjd då han kom hem efter träningspasset haha!
Han hade tagit med kameran så jag tänkte lägga ut några bilder här=)
         
(klickbara bilder)

Idag är vi lediga och jag skall bara vara i skuggan för å vila min brända hud hihi.
Ha d fint och rå om varandra!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Visst är det ljuvligt, kom hem från stranden nu lagom stekt hehe. Ohh vilken muskelknutta fniss



2009-06-29 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0