Tiden rinner iväg som en smältande isbit!


Gjorde en smarrig cheeskake häromdan...
Riven citron i... mumms mumms!
Tänkte bjuda på recepet här men allt är ett enda stort kaos här hemma så ni blev utan hihi.

Golvet blir så fint så fint... köpt ny möbel till hallen oxå och en större växt... ska takort på d å visa någon dag så klart=)
Trappen börjar ta form oxå men skulle behöva måla med... men vi hinner ej allt nu så vi får ta det då tiden räcker till.
Vill iaf ha d mesta gjort nu till midsommar iaf!
Dock hinns ej att lägga klinkersen som vi tänkt, men men... midsommar kommer ju ändå=)

Satt å flundra på nytt objektiv till min kamera.... ska få ett nytt av söt.
Blir nog ett macro, kul kul!
Ska bara hitta något som passar mej=)
Synd bara att d e så dyrt. Men men! hihi.

Nä nu ska jag gå ut å fortsätta såga lite lister.
Må så gott.
Kramar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag måste bara säja att du är så fruktansvärt all kunnig, så duktig och kreativ, jag är riktigt avis på dig.... Stor kram

2009-06-16 @ 19:19:00
Postat av: Vevve å labbarna

Önkar er en härlig midsommar



Kram

2009-06-17 @ 14:18:50
URL: http://vevve.com
Postat av: Kristin

Tittar in för att önska dig en underbar midsommar!!!



Kram kram

2009-06-18 @ 16:18:30
URL: http://www.warnbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0