Färgsprakande försommar!


Idag är det morsdag och vi har varit iväg och ätit god mat på varsitt håll=)
Hundarna var med mej ner till min mamma å pappa där vi satt ute och myste.
Helt otroligt underbart väder och solen värmer som aldrig förr!!!

Jaghar nu kommit igen efter gårdagen och känner mej stark som gick igenom allt trots min nervositet!!
Ser faktist lite fram emot  till näste gång haha... hör och häpna.

Har varit ut på tomten och tagit lite kort på mina blommor oxå hihi...
Alla dessa färger gör en ju helt lyrisk.


(klickbara bilder som vanligt)

Hoppas ni alla andra njuter lika mycket som vi över att sommaren är på intåg.
//Linda

Kommentarer
Postat av: Mirre

Vackert ni har det i trädgården :) Megadrygt med Bellmans tass.

2009-05-31 @ 16:45:20
Postat av: Kristin

Vilka vackra kort!



Och ett STORT grattis till en fin debut!



Själv är jag såklart nöjd oxå. Vi hade ju dock endast 171,5p första dagen men detta gav ju oss då ett LP. Tycker han va loj osv... men det är väl vädret.



Idag dock slog vi till med 189,5p så idag är jag mer nöjd och detta gav oss en 2:a plats på Höglandsraketen som då var dessa två dagarna. Så det va super skoj :)



Kram kram

2009-05-31 @ 19:22:07
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Helena

Grattis till tävlingsresultatet!! Vad fina de är dina killar :) blir så avundsjuk på dig som har så fin trädgård, själv har vi en trist uteplats

2009-06-03 @ 09:57:27
URL: http://iromairoma.blogspot.com
Postat av: Lindman

Vilka bilder du tar me din kamera!E d en systemkamera du har?Kram

2009-06-20 @ 15:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0