Hej du lilla knallhatt!


Jisses vad dagarna går...
Solen har gjort sig påminnd igen och rosorna på kinderna har oxå kommit tillbaka=)
Växtligheten börjar gro här hemma vilket är super kul då jag satt ner lite allt möjligt i år! Se vad som kommer upp OM det kommer upp något hihi!

Lorenzo har vatten exem nu igen... men dom är torra iaf... så ena kiden är nu rakad på honom=)
Hihi!
Var in till katrineholms BK här om dagen!
Vi skulle träna inför tävlingen den 30e maj, det gick allt annat än bra! 
Jäkla skit hund!!!!!!
Det var tyvärr med en löptik som har passerat höglöpet veckan innan och hon luktade tydligen jätte gott fortfarande... Så Lorenzo var helt förbytt!
Visste ej om detta till en början så jag försökte gång på gång att få upp en kontakt men det hela slutade med att vi blev osams och jag börja grina i smyg.
Sen då jag fick reda på varför Lorenzo betedde sig som han gjort känndes det lite bättre... hans reaktion är ju eg helt naturlig. Så hade jag vetat om det från början hade jag inte varit på samma plan som alla andra.. men men!
Nu skall jag och Nina träna lite ikväll, på ny plan och se om det går bättre!
Hoppas hoppas!
Annars känns det som om jag tagit mej vatten över huvudet!

Idag regnar det i vingåker.
Trööök!
Men men... vad säger man!? -Hundväder! haha.

Nehe nu skall jag slänga på mej stövlar och ge mej ut med mina änglar haha!
Sköt om er gott folk!
Kram från oss!
 

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Hej hopp!



Hoppas allt är bra! Ca vecka efter höglöp... då hade Athos också varit okontaktbar!!! Bara att ta nya tag! Ni kan!!! ;-)



kram!

2009-05-18 @ 11:33:48
URL: http://www.pucken.com/linda
Postat av: Mirre

Ohh förstår frustationen då när man inte visste om löptiken innan. jag brukar också gråta när ajg inte är emd på noterna. Det är så spännande med eran tävling jiihoo kommer också vara nervig då :0)



Fiiiiin bild på er Kram



2009-05-18 @ 17:04:10
Postat av: ullis

kämpa på. ny tag du vet hur karlar är när de gäller runtimmer. hahahahaha

2009-05-18 @ 21:35:17
Postat av: Kristin

Ja killar skratt Dom är ju som dom är. Första hanen jag har nu med så jag blev ju tossig när Ozzy började intresserad sig för sådant. Som tur var är Ozzy extremt förarvek så efter ett tillsägelse vid luktandet på planen så köpte han det :)



Jag tror det kommer gå super för er på tävlingen. Så som ni tränar nu :)



Ja det är riktigt kul att han gjorde ett sånt fin MH till pojken :)



Jätte fint kort på er!!!



Kram kram

2009-05-19 @ 10:35:20
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Kristin

Tittar in för att önska dig en super trevlig helg!



Kram kram

2009-05-20 @ 09:54:09
URL: http://www.warnbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0