J*kla visdomstand till att bråka!


Nu börjar Lorenzos kurs lida mot sitt slut!
Med denna kursen har jag fått mod och tro på oss så vi nu skall ut å prova våra vingar på tävlings plan!
Känner mej nöjd att ha kommit till denna insikten och jag hoppas på att det kommer gå bra!
Har dock inga höga förväntningar på poängen utan med att klara av pressen=)
Lorenzo är eg ganska duktig! Mattes stjärna!

Med Nixon håller jag på att klicka in honom i position till fotsittande.
Han kommer bättre och bättre utan handvisning från mej!
Kul att jobba på nytt sätt mot jag gjort med Lorenzo=)

Annars är allt ok.
FÖRUTOM min mun...=(
Min ena visdomstand har fått för sig att denne ska upp lite till... GAHHH!!!
Det känns som jag har en pingisboll inanför kinden haha!
*synd om Linda*.

Nähä nu ska jag väl gå ut å hjälpa till med biltvätten... jag blev just efterlyst haha!
Konstigt hur livet kan te sig sbland...
Nä,... jag skall ej bli djup nu!

Hej hopp du lilla propp!
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ajaj rackarns med tanden, vad ont hualigen. Ohhh najs emd biltvätt, vi tvättade våran för ett tag sedan.



Härligt att ni kommit till den instinkten att ni är et team nu, det är ni verkligen, Kram

2009-05-15 @ 12:11:18
Postat av: Kristin

Ja detta med visdomständer är inte roligt :(



Klart det kommer gå bra på tävlingen. Jag håller alla tummarna och hundarna tassarna :)

Enzo är ju en liten stjärna såklart!!!



Ha en underbar helg nu!



Kram kram

2009-05-15 @ 19:43:54
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: ullis

tja vår bil e oxå skitig bara ett hus bort svart med en gul aktig nyans för tillfället

2009-05-15 @ 20:01:22
Postat av: Mirre

Tycker om dig, saknar dig. Vill gärna ta Lövudden ihop. Vi bestämmer att vi tar en helg där. Vi har sem 26 27 28 29. Vi lär nog boka in snart ta fred lör söndag :)



Kramis favvisgumms

2009-05-15 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0