Nytt golv ska in=)


Idag var vi å kikade på nytt golv... det finns ju en uppsjö av olika golv....
Det blir iallafall laminat... enkelt och bra pris!
Vi har bestämt vilket nu iaf och jag tror det kommer bli såååå fint=)
Wiihoo!

Jobbar hela helgen... så jag e lite trötter!
På FM idag var jag ut till en kollega som fått barn... ujujuj... *längtar* även om det kanske är lite avlägset så lever drömmar fritt!
Esias som pojken heter var verkligen jätte söt och massa hår=) AAAWUUSSCHIIIWOOO.

Den här veckan kommer nog bli ganska så "hundig" hehe...
Imorn har jag kurs med Lorenzo, på onsdag fm ska jag träffa Linda och sen på kvällen har vi avslutning i Nixons kurs, fredag träffa Marie och på  söndag ska vi på "lugnande signaler" med Lasse Lundberg=)
Massa skoj att se fram emot!

Hej hopp från mej och mina pöjkar.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Låter som en riktig hundig vecka,.. härligt :)



Ja Ozzy har en massa energi och det har han faktiskt annars med iofs när vi tränar och det är såklart härligt men ibland minsann får man en maaaaaaaaaaaassa gråa hår...



Annars är det sådär... Känner mig rätt ledsen och förbannad. ja du vet ju varför... Blir arg när folk snackar och så står man där och ska försvara sig för något man inte gjort... Fan vad vissa leker i sandlådan känner jag... Ne sånt går bort!

2009-05-05 @ 17:41:28
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Kristin

Ja, jag vet ju att jag har ryggen fri men ändå väljer hon att lita på henne. Men jag känner att då får det vara. Blev extremt ledsen bara för jag trodde väl att vi hade en vänskap som betydde något. Sen förstår jag inte hur man kan bevisa något när jag verkligen inte har skrivit något... ne jag är verkligen ledsen över detta. Men men, man kommer ju över det...



Min mail står i där uppe nu... maila gärna :)



Kram kram

2009-05-05 @ 21:00:59
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Kristin

Vet inte om min förra inlägg försvann i cyber rymden... men min mail står ovan...

2009-05-05 @ 21:02:04
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Kristin

Hmmm,... verkar knasigt med inläggen?

2009-05-05 @ 21:03:31
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Kristin

Nu har man äntligen kommit hem efter 4 släp med ris =) sammanlagt 7 kärror har vi kört så jag känner mig att lite stolt över mig själv =)



Det TOK regnade ett tag och började åska igen och då var det till och med att JAG blev lite orolig jag som annars ÄLSKAR åskan och är nästan lite knasigt förtjust i den... Kanske är det rädslan som slår över till förtjusning? Naja, nu har man iallafall tagit en varm dusch och hoppat i mysbrallorna. Så nu är det filmkväll med godis!!!



Hej hopp,... och ha en underbar helg!!!!



Varma kramar ifrån mig...

2009-05-08 @ 20:16:41
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Anonym

Hoppas allt är bra med både dig/er och vovvarna! Var längesen nu ju...



Ha det gott och kram!

2009-05-09 @ 13:38:50
Postat av: Enya med flock

Glömde...det var vi som skrev förra inlägget! =)



Kram igen

2009-05-09 @ 13:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0