Arg matte!


Ibland känner man verkligen hur stubinen tar slut och hur allt börjar koka inom en själv.
Så känner jag nu!
Var ute med hundarna, lite stök till en början av promenaden men efter lite tillsägning och lite "jävlaranamma" så blev det en njutbar kvälls promenad.
Gick förbi en liten seconhand butik där det kom ut några människor, mörkt ute och ena gubben hade mörk jacka och "gubb keps", Lorenzo tyckte väl att han kom för nära och börjar morra mot denne!? Inge utfall eller  skall utan bara morr... jag godtar inte sånt utan korrigerar honom då och han återgår till vanliga Lorenzo igen.
Alla som känner Lorenzo vet att han är snäll så han blir larvig. Men men.
Vidare går vi och promenaden går perfa med båda 2 hundarna.
Kommer till en cykelbana där jag låter hundarna göra sina behov osv...
Förbi den så möter vi en bekant via vhk som jag stannar till å pratar lite med.
Lorenzo gör då "utfall" mot dennes hund som snällt sitter vid sin husse... gaahhh!
Korrigerar och Lorenzo sätter sig intill Nixon, men sitter å gnyyyyyr som besatt!
Hej å hå så går vi vidare och sista biten fick jag bokstavligt talat släpa med hunden i kopplet.
Han total dissar mej.
Blir så förbannad och irriterad att jag bara går med hunden med nosen i backen i tappra försök till att stanna.
Kommer hem, tar av kopplena på hundarna och det blirjordens rejs på tomten...
Galet, grästovor bara yrde!
Lät dom vara ute en stund och nu då dom kom in så är Lorenzo lika fjäskig som alltid...
Kan man bli mer trött?

Säljes: Svart labrador! REA!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Gahhhh, förstår frustationen, ohh ja Loreenzo är världens snällaste coolaste, så det finns inget elakt i honom, hade en dålig dag helt enkelt. Bellman är ju superelak mot en cockis ju, fattar ej varför?? han morrar och visar tänder och skäller, Då uppfattas ju Bellman som en elak herre ju.



Kram till dig, ta tåget till mig i morrn så slipper ajg vara ensam i helgen =D kram

2009-11-12 @ 18:39:03
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Nää jag vet ju att du gör det tyvärr =(, förresten jag köper gärna Lorenzo =D Kraaaaaaaaaaaaam

2009-11-12 @ 22:03:03
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Haha här skrattar jag, men vet precis hur du känner dig. Man kan bli galen på dom. Har haft både svart & brun till salu ;).....

Kram

p.s mailat dig

2009-11-13 @ 12:17:21
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

ja, de är verkligen jättebra =D, det är spännande och gripande på samma gång, sorgligt då frank sköt polaren i film 2 =(



kram

2009-11-15 @ 22:29:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Johanna & Max

jag tror jag nappar på försäljningen av den svarta :P, hihi. Låter bara som en dålig dag. Jag vet bara hur galen jag kan bli på Max...

2009-11-16 @ 00:14:59
URL: http://jareback.com
Postat av: Mirre

Viacutan® Plus är en koncentrerad och välbalanserad blandning av växt- och fiskolja med mycket högt innehåll av biologiskt aktiv gammalinolensyra (GLA). Viacutan® Plus innehåller också olika naturliga antioxidanter som kan medverka till att mildra inflammatoriska och allergiska reaktioner. Viacutan® Plus ges som ett dagligt fodertillskott till hund och katt för att bebehålla och vårda deras hud och päls.



Hehe så står det skrivet =D, har testat det förr och det fungerade bra, det är bvitamin kan man säga föra tt få huden bättre samta tt de fäller ur sig snabbare för att få bättre hud..



Allt bra med goa Linda då =D kram

2009-11-16 @ 21:18:59
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0