En liten lista=)

1. Hur gammal är du om fem år? 32
2. Hur lång är du? 170 troor jag=)
3. Vilken var den senaste film du sett? I taket lyser stjärnorna
4. Vem ringde du senast? Per
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Per: (hemligt innehåll)
6. har du haft sex idag? Vem behöver veta sånt?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem, men jag är en riktig sms-nissa
8. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

9. Vilken ögonfärg har du? Bruna
10. Var tror du att du befinner dig om tio år? OJ... som nu men kanske fler steg som tagits=) 
11. Vad skrämde dig som barn? Hmm... minns inte faktist.
12. Vem fick dig att skratta senast? Kära kollega på jobbet
13. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nope, tror var man har någon vinylskiva i sin ägo
14. Sover du med eller utan kläder på dig? Om någon intresserar sig så sover jag meeeed kläder
15. Hur många landskap har du bott i? tråkfia Linda... 1 landskap
16. Har du någon gång spytt på fyllan? Jopps!

17. Är du social? Jo men det är jag nog
18. Vilken är din favoritglass? Gillar isglass jag=)
19. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj... rusta upp huset... kuuuul
20. Tycker du om kinamat? Jajamensan!
21. Tycker du om kaffe? Vad vore livet utan kaffe?
22. Vad dricker du till frukost? Kaffe
23. Sover du på någon särskild sida? Jag snurrar nog runt lite hur som=) 
24. Kan du spela poker? Nja.. men inte det där all in eller vad d heter

25. Tycker du om att mysa? Mmmm....
26. Är du en beroendemänniska? bara beroende av min familj och mina vänner=)
27. Vill du ha barn? Längtar
28. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pytte pytte franska
29. Föredrar du havet eller en pool? Båda
30. Vad spenderar du helst pengar på? Hemmet
31. Äger du dyra smycken? Ja
32. Har du någon gång testat narkotika? Hatar!

33. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Frulle
34. Vem är den roligaste människan du känner? Min sambo
35. Välj ett ärr på din kropp? Har typ inga ärr juh...
36. Vad har du för ringsignal? Haha pinsamt men rolandz syster jane;-)
37. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
38. Flirtar du mycket? Absolut inte! Emot flirt då man lever i förhållande.
39. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
40. Dansar du i bilen? ja tyvärr. kan bli tok pinsamt har jag insett haha

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vilken rolig lista och så kul att läsa dina svar :)



Får man "sno" med sig listan kanske?



Kram kram

2009-11-10 @ 12:44:36
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Mirre

Kul att läsa ju =D, haha på min lista låter det som jag flirtar =D, men det var inte så jag mena =D kram

2009-11-10 @ 13:50:33
Postat av: Johanna & Max

Roligt att få veta lite mer om dig :)

2009-11-10 @ 18:25:46
URL: http://jareback.com
Postat av: Mirre

tack gumman =D den värmde verkligen =D kram

2009-11-11 @ 18:40:48
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0