MH diagram

Kikade in på avelsdata idag och såg då att hundanas MH diagram har kommit=)
Kul!


Lorenzos här =) Min lilla "jakthund" hihi=)
Ganska kul att se medelvärdet jämfört med ens egen hunds värde. Han är precis som jag känner honom haha! Förutom att jag trodde han skulle visa lite mer agg emot spökena då han markerar hemma då det är mörkt och han ej känner igen dem.
Men men. Tycker ändå det ser bra ut=)




Nixon då haha. Ja denna lilla skit hund har visst inget jakt intresse haha!
Tycker det är lite konstigt att den hamnade som den gjorde då mentalbeskrivaren busvisslade samtidigt som trasan for iväg och Nixon då tog focus på honom och på så vis missade helt trasan!? Ööö ok!?
Andra gången startade han och for iväg och apporterade tillåmed in trasan.
Alltså, inte helt rättvist bedömt där kan jag tycka men nu är det som det är!




Ha d gött!


Kommentarer
Postat av: Johanna & Max

Vad roligt att se MH-diagrammen! Själv tycker jag MH är riktigt roligt och att alla hundägare ska göra det. Kram

2009-11-03 @ 12:40:05
URL: http://jareback.com
Postat av: Mirre

hej vad roligt att se diagrammet, jag måste också göra det på Bellman ju =D,



Ja kanske det hehe vore kul att se den filmen, har Per sett den??



Ja kalas om du tar med mirakelkammen =D



kram

2009-11-03 @ 14:36:09
Postat av: Mirre

Ja det var värst vad det krånglade i skogen för mig idag, ska visst inte ge mig ut själv haha.



Hoppas att det är en trevlig kväll för er och att du e bättre i förkylningen och heshet och det

Kram

2009-11-03 @ 18:04:47
Postat av: Kristin

Intressant och roligt att se diagramen. Ser ut som du har 2 toppen hundar ju :)



Knasigt det där med busvisslingen bara. Borde man ju förstå att det lockar hunden att titta på den som visslar. Och då missar de ju när haren sticker iväg...



Kram kram

2009-11-04 @ 09:07:30
URL: http://www.warnbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0