Älskade hundar=)

Vad vore livet utan mina små guldkorn?

Love them!!!

 

Igår träffade jag upp Malin och snygga Tromb för lite lydnads träning.

Tromb är en gul snygg labbe i samma ålder som NixPix är=) Så det är lite extra roligt!

Vi körde igenom platsen med sååå jäkla bra resultat haha! Först 2 min som det är på tävling, men då vi går till baka avslutar vi ej, utan komenderar stanna på nytt och går iväg, samma sak en gång till men då utan komando. Detta bara för att förväntningen på själva platsen ska tas bort och att dom ej skall tro att man ska sätta sig upp då matte kommer tillbaka på ren rutin!

Sen körde vi linförighet med komendering vilket gick super.
Nixon är verkligen super taggad nu... såå kul å träna med honom=)
Körde hoppet och inkallning oxå med kanon resultat.
Åkte från klubben med ett leende på mina läppar för ett lyckat tränings tillfälle!

 

Idag ska jag träffa Linda för lite apportering i skogen.
Ska oxå bli kul och idag ska Lorenzo få lite extra då han inte fick göra något igår hihi=)
Måste dela upp det lite.
Hoppas man kan få komma hem sen med samma känsla som igår!

 

Nä nu ska jag käka lite.
Hej hopp!
kram.


Kommentarer
Postat av: Mirre

Sicka snygga labbar, rolig Lorenzo ser ut, charmbollen =)



Ohh vad trevligt ska bli intressant att höra hur det gick för er i skogen sedan



kram

2009-10-21 @ 14:28:26
Postat av: Johanna & Max

Visst är det underbart att ha hund! Bästa jag har gjort! Lycka till med apporteringsträningen. Kram

2009-10-21 @ 15:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0