Ett handtag


Jag har länge velat ha nya handtag till mina köksluckor.
Dessa på bilden satt då vi flytta in och är väl eg inte fula i sig men missfärgare och inte Linda på något vis.
Skulle vilja ha helt nytt kök men det kostar ju ganska mycket så jag får nöja mej med dom små förändringarna som ändå gör skillnad.
Luckorna i sig gillar jag faktist. Snyggt med grått!
Det som är "fult" nu i köket är faktist fläkten haha! Gammal som gatan och ser allmänt malplacerad ut!

De nya handtagen=)
Mer enhetligt än innan samt att dom passar kanon till kyl o frys- handtagen (glömde ta bild).
Men dom är oxå i silver som de nya handtagen=).

För övrigt är allt motigt.
Hänt mycket jobbigt plus att jag fått feber och halsont... men en olycka kommer ju sällan ensam.
Trodde inte det som skett kunde ske men så fel man kan ha....
Nåväl, livet går vidare och jag med de.

Må så gott.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hej snäckan =D, vad urtjusigt det vart, ni har ni tiptipp kök, för erat kök är jättefint..



Kommer ni hit till helgen då?? =D



kramar om dig, tänker på dig det vet du, finns här kraaaaam

2009-10-31 @ 19:43:09
Postat av: Mirre

Haha, kanske det, men Per har inte så mykt skägg som BQ har nu hehe. Han ser ut som en hockeyspelare eller ngt, fniss.



Har ni också trist väder idag??

Kram

2009-11-01 @ 11:29:10
Postat av: Kristin

Blev super snyggt. Det gör ju faktiskt en enorm skillnad att ändra "endast" handtag. Gjorde det i vårt förra kök och det blev super. Borde kanske göra det i även detta :)



Hoppas allt känns bättre iallafall. Hör av dig på mail om du vill prata. Finns här som du kanske vet...



Kram kram

2009-11-02 @ 09:56:06
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Mirre

Hejsan, håller med dig hon är faktiskt för mykt, Hon Skickade ut den som hade varit bäst för henne igår ju.



ja piiiinsamt mest för den äldsta grabben i skolan tycker jag. Sedan lite pinsam så också att hon grinade för hans tal, var väll inte såååå märkvärdigt eg



Näää hon e fööör mykt, men de andra två är mega goa =) kram De pratar ju som mig typ hehe

2009-11-02 @ 12:01:43
Postat av: Vevve

Vilken skillnad det kan bli bara genom att byta handtag, jättefint :).



Kram

2009-11-02 @ 12:42:16
URL: http://vevve.com
Postat av: enya

Ibland är det det lilla som gör det! =) Snyggt!



Kram

2009-11-02 @ 13:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0