Känslan håller i sig.


Jajemensan.
Åkte hem med ett leende på läpparna idag oxå hihi=)
Jäklar vad bra träningen går nu,  riktigt roligt!

Linda och jag la ut ett stort sök på 16 dummies till Lorenzo, Nixon och Cleo att dela på.
Jag skickade ut Nixon först som fick ta 3 st och dom tog han riktigt snyggt i mitt tycke=)
Sen fick Lorenzo och Cleo skickas varsinna gånger och ta resten. Båda jobbade verkligen jätte fint och hade bra fart både ut och in.
Efter söket så körde vi några markeringar. Lorenzo och Nixon enkla och Cleo dubbla.
Här var Nixon dock väldigt flaxig... inga bra markeringar alls men saken den samma haha!

Sen skulle Athos få sitt oxå så klart.
Linda hade tagit med sig 3 st fåglar och skulle lägga ut dem i ett sök.
Athos är verkligen jätte duktig och focuserad på vad som skall göras, några få tvekningar vid själva gripande men inget märkbart knappt.
Lorenzo fick för första gången prova att söka vilt då han bara kört vilt markeringar.
Jag trodde inte han skulle fatta vad han skulle ta in då vi bara kört dummies i detta men döm av min förvåning så for han ut som en projektil och kom in med truten haha!
Jäkla hund å vara duktig då hihi!
Kul att prova även om jag inte har någon ambition med att avancera vidare=)

Som avslut en lite promenad med lite surr som vanligt haha!
Känner mej nöjd och hundarna ser nöjda ut dom med!
Kram å hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mirre

hejsan, vad ni är duktiga då =), härligt att Lorenzo kunde fatta direkt vad han skulel göra =), kanske ngt att satsa på ändå?? fast du inte tycker det??



kram

2009-10-22 @ 12:02:24
Postat av: Johanna & Max

Kul att det det går bra för er :). Fina bild på grabbarna.

2009-10-22 @ 12:49:13
URL: http://jareback.com
Postat av: Mirre

Nää det är ingenting för mig heller dock, men skulle vara kul som du säger att ha ngn annan som gör det med dem=)



kram

2009-10-22 @ 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0