Kollade igenom lite bilder.


Rensade lite bland alla bilder man har liggandes på datorn hehe.
Hittade detta å några fler som vi tog nyligen till skivomslaget som skulle gå i tryck.
Dock är inte denna bilden den som blev vald men tyckte den är lite rolig och är så mycket per som det kan bli haha! Spex Nisse!
På tal om skiva så borde den bli klar när som=) Ska bli skoj å höra vilka låtar som kom med osv.

JObbat inatt och lagom till jag skulle åka hem så fick jag ett sms från Per som tyckte vi skulle åka ut i skogen med doggsen.
Jag är inte sen med att nappa på det förslaget haha!
Kastade ut ett sök åt hundarna som dom fick dela på. Gjorde svårareän jag brukar så dom fick minsann jobba lite extra idag, vissa dummisar kom upp högt i en brant, någon på en gren uppe i ett träd, under rötter/ris osv.
Det gick bra och vi fick med oss alla dummisar hem igen hihi=)

Avslutade med promenad med massa rejs från hundarnas sida haha!

Ikväll är det fredagsmys som gäller haha.
Ska köpa hem lite kex och ostar, vindruvor och annat gott plock.
Skönt med ledig helg tillsammans.

Hoppas ni får en mysig helg ni oxå.
Stor kram från Moi!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hehe, charmig bild =), det var verkligen per ja, tsssiii.



Skönt med fredagsmys, ha en underbar helg kram

2009-10-23 @ 14:38:13
Postat av: Johanna & Max

Ha en riktigt mysig kväll och helg. Kram

2009-10-23 @ 16:56:19
URL: http://jareback.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0