Lite bilder

 Här är lite bilder från MH.t vi var iväg på i helgen. Självklart klickbara bilder=).
Det var verkligen jätte givande och tok skoj å se om allt man tror om sin hund stämmer haha!
Jag tycker ändå min bild av hundarna är rättvis mot vad beskrivingen gav!
Lorenzo la sig på passiviteten vilket jag tycker är skönt, en hund som kan koppla av trots massa folk och ny miljö omkring sig.
Han var väldigt orädd och stabil, tog snabb kontroll och självständigt sökte kontakt i dem olika momenten.
Blev lite förvånad dock vid avståndsleken där jag trodde att Lorenzo skulle sticka iväg som en missil!
Istället då jag släppte halsbandet kolla han på mej bara å sen gick han ett steg åt sidan för att mummsa i sig lite gräs haha!
Ööö okej!?
Skällde max 2 gånger på spökena då dom precis skulle vända på sig, annars brydde han sig inte om dem heller haha!
Per som stod med som publik fick frågan av några stycken om man inte kunde skrämma den där hunden (lorenzo alltså) haha!
1a på skott.
Känd mental status!

Nixon även han jätte duktig! Han var den enda hund den dagen som apporterade in trasan från jaktmomentet=) Min duktiga apportör haha! Han var som Lorenzo i alla delar, snabb kontroll, ingen kvarstående rädsla och tog självmant kontakt efter dom olika delarna. Spökena blev ordentligt utställda haha, men då jag släppte kopplet så gick han och la sig ist för å kolla läget haha! tack för stödet lixom!

2a på skott.

Känd mental status

 


Kommentarer
Postat av: Mirre

Jättekul att se hur sina hundar är och dina är ju stablia trygga labbr =) så det måste varit hur kul som helst med Mh,t och allt =) Fina bilder också kul att se reaktionera på snyggingarna =)



Ska allt testa med Bellman ngn gång fegisen hehe



Inte gör det ngt, det är lungt vännen Kram

2009-09-30 @ 14:52:13
Postat av: Mirre

Hur är det med dig då vännen, lite orolig allt,,KRAM till min gumms

2009-10-01 @ 11:19:11
Postat av: Vevve å labbarna

Verkar jättekul :), å jättefina foto.



Kram

2009-10-01 @ 13:44:18
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0