Tränat lite granna igen=)


Först och främst vill jag skriva ut ett tack till  söta Mirre som hjälpt mej byta ut min sommriga header idag!! Du e för go som alltid hjälper mig hihi=)

Idag då....
Åkte till klubben i förmiddags för att möta upp Jenny å Mixa för lite träning=)
Innan Jenny kom ner så tränade jag fotgående med båda hundarna som kändes kanon bra!
Nixons inkallning är lite så där, han kommer i en faslig fart å har ingen koll på kroppen å hur han ska in fot haha... hm... KM-vinst... Byebye! haha!
Lorenzo körde jag inkallning med ställande och läggande, shit va bra det gick! Körd bara exern (stavning?) belöning på honom igen vilket han fungerar så jäkla bra på!
Rooooligt!
Då Jenny å Mixa kom ner så tränade dom lite oxå, och shit så snyggt Mixa går!! Hualigen! haha! 
Hon fick till inkallningen som hon haft lite problem med oxå, superskoj verkligen!
Sen då vi stod å prata lite skit efteråt så fick hundarna springa av sig lite såklart haha!
Dom lekte jätte bra verkligen!
       <- Klick klick ;-)

Imorn är det upp i ottan som gäller!
MH dags!

Återkommer.
Kram

Kommentarer
Postat av: Mirre

Självklart gör jag det,var ju jättefin header du gjort =),



Mixa har jag nog ej hört om innan vad sööööt hon är =), vad duktiga de är också



Så är ju såklart dina voffar toksöta också kramkram

2009-09-25 @ 18:23:54
Postat av: Caroline o. Lukas

Först och främst grattis till klubbmästartiteln i RL!! =) snyggt jobbat!

Kul med MH! Hoppas det går bra. Du har säkert nämt det förrut, men minnet är inte alltid det bästa. Är det Nixon som ska gå det eller båda??

Kram kram

2009-09-26 @ 12:11:15
URL: http://www.busgolden.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0