vilken helg!


Nixons debut....
Okej, vad hände lixom? toksöta hund=)
Nåväl vi debuterade idag på klubbens KM i rookie klass med bra resultat! 2a på pallen. 1a Nina med Dennis som idag gick så jäääkla snyggt! Den lilla ulltussen kan konsten att knäcka=).
Jätte skoj iaf. Nixons första rosett!!

Lorenzo då... had ej anmält oss  men i sista sekund så efteranmälde jag... skulle jag inte ha gjort!
Blä vad illa det gick!
Men nöjd i vilket fall som helst!
Vå får lämna ifrån oss vandrings pokalen i lk1 men motta vandrings pokalen i rally ist=)
Jätte nöjd över mina doggisar!

Fina rosetten!!!

BTW var iväg på MH igår.
Skriver mer om det då jag inte är så trött men det gick super iaf och vilka stabila killar jag har!
Skottfasta båda 2! Wiieehooo! Känd mental status!

Tjopp tjopp


Kommentarer
Postat av: Mirre

Yeaahhh 2.a placering =) värst vad det går bra för er nu, ni rider på rätt våg nu =) Så duktiga så =) Ska bli kul att se bilder från Mh med, jag har ju fått höra hela storyn men kul att se bilder också



Härligt gumman kramkram



Fina bilder på er

2009-09-27 @ 21:57:16
Postat av: Mirre

Hur är det vännen, varit tyst ett tag på alla ställen =( kramkram

2009-09-29 @ 10:49:09
Postat av: Kristin

WOW tusan vad roligt!!! Stort grattis!

Det var KM i Lkl1 eller? Vad hade ni för poäng då?



Åter igen ett stort grattis! Hoppas allt annars är bra med?



KRAM

2009-09-29 @ 14:52:27
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Emelie

Oh, vad kul! Önskar jag hade kunnat varit med. Synd att man jobbade :(

2009-10-20 @ 15:34:48
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0