Huslig minsann


Idag då jag slutat jobba så for jag hem på en gång och satte en deg på jäsning!
Skulle göra bullar minsann!!!
Mumms!
Det flöt på bra och jag bakade på en liter mjölk=)
Hehe då jag bakar så har jag en förmåga att göra stoora bullar haha, men d e ju gött!
Så till kaffet idag blidde det minsann en nybakt bulle=) Goood!

Sen har pelletsen fyllts på idag med.
Tog hjälp av bror så jag kunde knäppa något kort på d haha!
Undra varför man ska ta kort på så märkliga ting då man har blogg!? Haha.
En dags syssla iaf=)


Hade ju Nixons kurs i onsdags föresten, det gick suuper och nu börjar han få lite uthållighet och ork!
Riktigt kul att se d "hända" haha!
Ställandet börjar ta sig, måste bara köra det lite till men sen så=)

Nehe nu ska jag packa ner bullarna i påsar innan per kommer hem hahahahaha!
Eller klart han ska få nybakt till fikat sen=)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mirre

Men duuuu, det där lär du ju göra till jag kommer, det ser jag det, haha



JA man behöver fukt, så här blir det fuktmask också då jag får lön, är enormt torr. Men det har blivit mycket bättre =D



Men man blir torr på våren, det brukar jag bli. Sedan nästan tvärtom på sommaren =D



Saknar er



fina bilderm bullen ser magiskt god ut

kram

2010-04-23 @ 15:27:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Jihioo vi ses snart, ha en trevlig kväll

kram

2010-04-24 @ 17:14:54
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0