Sömnig


Mina små pluttar=)
Nixon har börjat visa lite tuffare sidor den lilla skiten!
Då han möter hundar som "gruffar" mot honom så svarar han upp med samma mynt minsann.
Även då han träffar lite "stressade" och intensiva hundar så moppsar han upp sig och låter som en agressiv best!
Dock är han lätt att bryta så han är iallafall kontorllerbar=)
Däremot ska jag sluta låta honom träffa de slags hundar som jag vet att han går igång på!
Finns ingen anledning till att låta honom hålla på!

Man är ju van vid Lorenzo som är världens snällaste och enklaste hund då det gäller andra hundar!
Han kan fara fram som en missil och vilja hälsa, men sen är det lixom bra.
Aldrig haft "problem" med det med honom=)

Men man har ju 2 helt olika individer och älskar dem exakt lika mycket ändå, oavsett olater dom har för sig=)
Mina fina och snälla doggisar!!

Helgen har rullat på för fort!!
Vairt ute mycket och bara haft det gött.
Men idag är jag väääldigt sömnig... inte sovit bra om nätterna och idag har jag haft lite panik känslor (kan få så ibland).
Så ikväll ropar sängen extra tidigt och jag kommer inte envisas med att sitta uppe extra då=)

Klickbara bilder från våran biltur vi tog idag.

Sköt om er och var rädda om era nära.
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Mirre

jasså minsann håller lille Pix på att moppsa sig haha. Men vad du var snabb att få med alla dessa djur, finfina bilder

Kram

2010-04-25 @ 20:54:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ååå tack Linda! <3

Det värmde verkligen!



Kram!!

2010-04-26 @ 19:26:01
URL: http://saannapannas.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hejsan!



Nu har jag fått hem den nya boken. Så jag skickar den imorgon, senast onsdag till dig. Ber om ursäkt att det krånglat. Undrar vart den andra tagit vägen för den har heller inte återkommit till mig och jag skrev ju min adress på baksidan.



Kram kram

2010-04-26 @ 19:31:44
URL: http://www.warnbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0