Jag hjärta livet


Jajamensan... jag trivs ganska bra med min tillvaro just nu. Finns säkert någon som vill mej illa eller vet något om någon som gjort något... ja ni vet ju va ja menar om hur livet ibland bara kan göra tvära vändningar.
MEN jag tänker faktist mest på mej själv nu för tiden... sätter mej själv i främsta rum.
det kanske låter egoistiskt men jag var tvungen att bli det för att få börja må bra... Vilket jag nu gör!

Man måste leva för sig själv, leva för man vill och leva för man lever (såklart).
förut värnade jag om alla och glömde mej själv...
SJÄLVKLART värnar jag om andra nu med, förstå mej rätt, men jag tar inte på mej mer än jag orkar längre.
Jag kan le och nu mena det!
Jag skrattar från hjärtat.
Ja... jag trivs helt enkelt!

Fick samtal från en vän härom dan som ville dela med sig av en glad nyhet.
Vad det värmer i hjärtat att någon som är glad vill dela med sig av det till mig=)
Den glada nyheten då... Jo, Lorenzo och Nixons polare Tromb ska bli stjärna minsann!!
Han hade varit på audition och skall nu medverka i en pjäs och ha en roll=))
Super glad för deras skull och Tromb kommer göra  succe!!

Gårdagen med andra vänner var super mysig.
Många skratt och god mat och stämningsfull julmusik=)

Jojo ni.
Sen bubblar julkänslan i mej mest hela dagarna haha=)
Mys pys!!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Underbart, man ska verkligen inte ta på sig för mycket utan man ska få vara lycklig =D



helt rätt

kramar

2010-12-19 @ 19:00:21
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0