Rally Lydnad


Då jag inte bara håller kurser i våran hundklubb utan även sitter med i en grupp som planerar kommande tävlingar osv.
Då kan jag nu tala om att vi kommer hålla en inofficiell rally lydnad tävling den 1a maj=))
Öppen för alla som vill men begränsat antal - så... anmäl er=))

Jag kommer slänga ut mer info här senare.
Det är iallafall nybörjar klass och fortsättnings klass som kommer starta.
Anmälnings avgiften är låg minsann ;-)

Till vänster i menyn här så finns en länk "maila mig"- där kan ni anmäla er redan nu=)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh vad coolt =D, näee bort med det =D. Men slängde inte prydnadsgrejerna, hehe

kramar

2010-12-22 @ 14:41:06
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej! Tack för din snälla komentar på min sida! Jag är verkligen super nöjd med min älskade Doris, det är lite roligt när man är på utställning å jag har fått höra att min hund kommer från en "produktions" kennel och vad kan man vänta sig av en sådan hund. Men så är hon den enda som har lite titlar och meriter utanför utställnings ringen. Tanterna brukar bli tysta ganska fort. Det är alltid roligt att se folk som arb med sina hundar, verkar vara 2 mycket trevligt killar du har.

2011-01-15 @ 10:55:10
URL: http://dorissida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0