Sista rycket


Sista rycket innan självaste julafton=)
Kom på att jag glömt att skura ur ugnen!? Haha och vem kan ha en skititg ugn på julafton? Nee nene, på med förklädet och ner på knä å börja skura hihi=)
Men d tar inte ens emot, skurar så gärna.
Sambon får ta alla golv idag igen, de som har hund förstår... haha. Blir nog ett snabbt svep imorn oxå med damsugarn, innan allihopa kommer.

Ohh hade ju svärföräldrarna på besök igår, vi spela kort och gissa vem som vann!?!
Jo... JAG!!
Vi spela ut 3 olika potter och jag vann alla (ja okej.. en delad seger med svärfar, men ändå..). Resterande 2 kamma jag in själv=))

Dåligt kyligt det är ute då!?
Igår vid kvällspromenaden hade termometern krypt ner till -25 grader... då kan ja lova att d blir lite syrefattigt haha.
Nu är d "bara" -20 grader.... men d trista är ju att man måste ut... bahh! haha!
stackars voffsingar... deras små tassar fryyyser ute!

Nee ni, d här duger inte.. kanske skriver mer sen=)
Fått upp farten på mitt bloggande, ganska roligt då man ser att folk följer min lille blogg!
Men ja undrar fortfarande vilka ni alla är hahaha!
Nåväl, smyg på ni!
Ja bloggar så gärna för er haha ;-)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Men vad roligt med fler besökare, men en kommentar kan de la allt slinka ner med tycker jag =D. ja nu är det fejning av köket idag, älskar julen men nu är jag faktiskt trött på allt städande och jag har ju ändå lgh, du som har hus måste ju ha mykt mera



Ja precis städade golven igår, kommer behövas idag igen sedan kommer det dammsugas av innan de kommer imorrn, så blir det då man har hund =D



kramar

2010-12-23 @ 10:14:38
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Haha, ja så kan man också göra, fniss



ha en bra dag i skrubbandet

kramar

2010-12-23 @ 11:58:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0