wiiee


Dagarna flytet på som vanligt nu...!
Eller inte helt som vanligt utan de innehåller mer kärlek nu på något konstigt vis!!
Men ja trivs!!!
Yeah!

Igår hade vingåker en stor vattenläcka vilket ledde till att hela byn var utan vatten hela dagen.
Sjukt eg vad beroende man är av saker och ting... vanor som man har.
Nåväl, det gick fint iaf och läckan är nu lagad=)
Vi tog med oss hundarna till sjön på kvällen där de fick bada och sen bli shamponerade riktigt noga, massarade länge och väl och "rugga" hårbotten på dem haha!
Nu är de så fina så och luktar mums igen mina söta voffsingar!
Haha vi har sett att Lorenzo gått och blitt en rultbulle minsann haha!
Hehe han får ju ofta massa överblivna rester och gottigt (Nixon med för den delen). Men nu då Lorenzos midja blitt lite väl utfylld så får godsakerna vänta *skratt*.
Iof gillar jag ju då hundarna är grova men då jag vet att d e extra kg via godsaker så är det ju ej hälsosamt.

Idag blire lunch hos sambons föräldrar och sen ska jag nog vara med mina föräldrar!
Mycket föräldrar blire men d e rart!
Samt nu då mamma är hemma så finns ju endel man kan hjälpa till med osv=)
Igår fick jag ju tex användning för min utbildning haha.
Mamma tyckte det var bra att ha en undersköterska i familjen minsann ;-)

Nehe nu lär jag sätta fart här hemma.
Både tvättmaskinen och diskmaskinen går i högvarv=)

Ha en super solig dag gott folk!
Massa kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Vevve

Pepps har också blivit en rullebulle asg jag kallar han rullebullen. Nä dax att koka vitkål till honom. Veterinär som sa det till mig en gång, ta bort hälften av fodret per dag och fyll på med kokt vitkål. Då slipper de gå hungriga. Å nä Pepps har varken bajsat mer eller fisigt mer av detta ;)

Kram

2010-07-28 @ 08:51:26
URL: http://vevve.com
Postat av: Vevve

Nä kokt ska det va, är snällare mot deras magar. Hehe är det färgen eller, Bonzo är en smal labbe. Ett tag var han på gränsen till för smal. Bra med tanke på hans c höfter och artros i armbåge. De får samma mängd mat och båda är kastrerade.

Sol och moln om varandra, men klippigt och varmt.

Kram

2010-07-28 @ 12:41:43
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

Underbart med mera kääärlek, det ska du ha. Underbart att mammsen är hemma sååå skönt det är kan jag tro =D



kramar

2010-07-31 @ 11:25:08
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0