Jag är trötter...


Lite bloggtorka men skriver lite "vardags surr" ändå haha!
Klickat lite kort här hemma, tänkte visa lite "smått" vad jag gillar haha! Jag är ju stormförtjust i mörkt trä!!!! Haha! Gillar "afrikanskt" stuk och mörka prylar.
Tro inte att jag bor i något tokmörkt hem utan mer dom små inrednings delarna pratar jag om nu=)
Varma färger...
Jag kan tycka att det stilrena och enkla hem är jätte läckert men skulle dock inte kunna ha så själv.
Har till viss del ganska stilrent här hemma oxå men jag är inte rädd för att sätta upp någon extra tavla just för hemtrevnads skull=)
Nog om det=)

Jobbat 2 nätter och kan säga att jag är lagom trött och kommer garanterat somna ovaggad ikväll!
Varit mycketpå sistonne.

LIte dåligt samvete för hundarna som knappt får göra något vettigt...
Vill köra igång på allvar juuuuh!
Bort med all snö! Nu nu nu nuuuuu.
Hihi=)

Nehe nu ska jag ner och fylla upp med lite pellets så man kan få slippa frysa här hemma!
Hej hoppsan!

Kommentarer
Postat av: {Mirre} dalkulans ord

Försökte skriva till dig 4- 5 ggr igår, men fick bara bad gateway, försöker igen får vi se =D.



Skrev såhär



Ni har jättefint hemtrevligt hem som man trivs i, men även också stilrent.



Du ska inte ha dåligt samvete mot hundarna, ska ajg säga då som knappt hann kika åt Bellman igår för det var fullt upp med annat, var så slut så jag nästan somnade då jag satt vid datorn igår på kvällen, skratt



Fina detaljer du fotat

kram

2010-03-08 @ 11:04:54
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0