Min lille vän=)


Min nya lilla vän=)
Hehe.
Åkte in till onoff idag då jag ville ha en liten bärbar dator som är lätt att ta med sig.
Någon enkel men med bra batteritid.
Då blidde det denna Acer aspire one, färgen stämmer ej med den på bilden ovan. Min är silver invändigt med svart tangentbord och sen blå  utvändigt! fiiiin!
Hihi.

Sov illa inatt, huvudet gick på högspinn.
Missar lets dance ikväll=( jobbar och har ej tillgång till tv.
Kanske kanske kan se via min lilla  vän haha.... det märks.

Ha en bra helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: {Mirre} dalkullans ord

haha lilla vän, den ser ej så liten ut ;). Ohh vad skoj, med en ny dator. Vill också ha en bärbar



Kram

2010-03-05 @ 18:59:13
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: {Mirre} dalkullans ord

Cooolt =D. hur ser allt ut i den, blir det inte minipini haha



Kram



Ha det så skönt i helgen trots jobb



kraaaaaaaaaam

2010-03-05 @ 22:13:28
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0