Vardags Surr


Idag har vi bara slappat faktist... vardags göra som alltid finns men utan en massa måsten och krav=)
Gjort om min header lite idag oxå... ser det okej ut?

Ikväll har vi kursavslutning i min och Maries kurs.
Kommer kännas tomt på tisdagkvällar att inte träffa sina duktiga kursare och få fortsätta följa dem...
Detta har faktist varit en grymt rolig kurs att hålla.
Så nu har jag gjort klart diplomen och div andra saker som skall delas ut ;-)

Så imorn ska Nina lägga nya slingor på mej, få bort min fula utväxt minsann.
Ska bli riktigt skönt faktist.

Nehe nu ska jag ut å klippa lite gräs om jag kommer mej för haha... Borde göra det... hmm...

Kommentarer
Postat av: Mirre

Jättefina kort, hoppas att det gick bra att klippa. Jag måste också fixa utväxt, fick tid 1 juni =)



kramkram

2010-05-18 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0