Beautiful Blogger Award


Så glad jag blir!!
Såg att jag fått denna söta award av både Mirre och Vevve. Tack tjejer va goa ni är!
Givetvis ger jag den tillbaka till er oxå=)

Berätta 7 intressanta saker om dig själv och dela ut den till 7 bloggare:

* Jag är lite slarvig av mej ;-)
* har levt ett jobbigt tidigare liv där jag blev psykisk misshandlad
* Har få vänner men  de jag har är mej varmt om hjärtat
* Är beroende av kaffe på morgonen, får jag inget så har jag huvudvärk hela dagen
* Om jag ska iväg eller få besök så vill jag planera i förväg ;-) Litet kontroll behov minsann=))
* Har dille på att kolla på komedier på film!
* Älskar och värderar min familj högst på denna jord!

Däremot har jag svårt att välja ut 7 andra bloggare. Så alla med blogg, ta åt er av eran vackra blogg!!!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh mycket visste jag, det är såklart att du ska ha en bloggaward med din fin fiina blogg min goa vän



kramar

2010-11-24 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0