let it snow let it snow let it snow

Ohh vilket mysigt väder vi har idag!!! Snön har lixom singlat ner hela natten och nu hela dagen=))
Jag älskart!
har ju som sagt fått någon slagt energi som jag inte kan förklara så jag har redan skottat gårn 2 gånger, samt varit ner till mamma och pappa och skottat hos dem oxå.
 haha!
Riktigt skönt ute juh!!
Nu verkar det ha slutat snöa ute men det skulle kunna komma mer idag och ännu mer imorn.
Hoppas detta får ligga nu, istället för att det ska slaska ute.

Börjat få julstämning oxå... nynnar julsånger och trallar för mej själv haha.
Ska slå på en julskiva tänkte jag och städa toan haha.
Sicken kombination va?


Ikväll ska jag på möte nere på hundklubben=)
Inte varit med på något möte på länge och bör nog vara det nu haha. Vi ska diskutera vårens kurser osv=)

Så nu blire julmusik och lite städning=)
sen duchen!
Ha en mysig dag!
Kraam

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi blir glad av att läsa din blogg vännen=) Jaaaa visst e det härligt ute=) såå fint nu när det e vitt ute..Hellre snö än blask;) ha det bäst Kramisar till dej från mej.

2010-11-22 @ 14:57:04
Postat av: Mirre

Ja, det är lovely med all snö, då har nog ni gått ifatt oss för det har inte snöat mera sedan ni var här =D



Men vi skulle få riktigt kallt.



Jasså gör du inte, det är ju så stilren design =d

kramar

2010-11-22 @ 15:18:16
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Vill också ha snö nu, här bara regnar det och jag är trött på leriga smutsiga hundar ;)



Kram

2010-11-23 @ 11:39:21
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0