Lydnad


Igår åkte jag ut till Nina där vi skulle träna lydnad.
de är ett gäng som tränar en gång i veckan som jag nu hoppat på med Nixon.
Minoritet av labbe men ack så trevligt ändå hihi.
Nina har ju Bichon Frisé och schäfer, en annan karl med schäfer och sen ytterligare en tjej med schäfer haha.
HJÄÄLP, ja e omgiven av schäfrar hahah!
sen kommer ev sandra och hennes mamma komma med ut med deras lilla schäfer tik oxå =)
Så nu lägger jag mitt hopp på att malin kommer ut med tromb och väger upp labbe sidan hahahahaha.
Nog om det!
Träningen då.. den gick kanon!!
Visserligen krånglar Nixon lite i ställandet men jag låter det vara ett tag nu, märker på honom att ju mer jag gör om, desto sämre resultat och han blir mer och mer osäker.
Så jag får ta lite avdrag på d steg han tar.
Linförigheten jätte bra, blir tajtare och tajtare, han kan slarva lite vid halterna och komma ut något med baken så vi ska lägga lite focus på bara ingångar nu och få de raka och snygga.
Sen la vi gruppmomentet, Nixon låg breve en ny tik som han aldrig träffat, lite nyfiken på henne allmänt men under platsen låg han lätte tryggt och hade bra focus fram på mej, de låg i 4,5 min!
Längsta jag lagt Nixon i grupp och han låt jätte bra!! *glad*.
Så nu minsann ska jag anmäla oss till några tävlingar jag kollat ut=)
Känner mej redo att börja tävla ÄNTLIGEN!!

Lorenzo fick vara hemma och ha egen tid med husse ♥
De hade gått en långpromenad tillsammans och bara myst, skönt för dom att slippa energibollen Nixon haha=)

Ohh idag kommer våre nya sängmadrasser!!!
Wiieee men blir hål i plånboken haha.
sen råka min nuna fastna i tidningen idag haha... hm... jag ville ej va med på bild och de satte in en jätte stor.
Per i sin tur kom inte med alls.. stackarn haha.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh ta med den tidningen på lördag, måste ju få se. Ojdå schäferligan och labben hehe så sött =D



Duktiga ni är, klart att ni ska tävla



Ohh det vore la great att flytta till Vingåkker =D

kraamar

2010-11-17 @ 12:08:21
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ohh sådant bra kollage om er och jättefin bild jhö, måste du ju blogga om =D

kramar

2010-11-17 @ 14:11:00
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ohh jajjamän han charmerade minsann =D, kramar

2010-11-17 @ 19:29:16
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ja men guuud ja, jag älskar också att krypa ner tillsammans med älskling det är det bästa som finns, var inte direkt så jag menade. Men ibland är det skönt att få vara uppe själv och det är tyyyst =D



Kramar

2010-11-18 @ 10:19:48
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Hehe härligt foto :)

Varför var du med i tidningen ?

Kram

2010-11-18 @ 11:42:01
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0