Nytt täcke till hundarna.

Klickbar bild.
Detta täcke köpte vi åt hundarna idag då vi var till örebro.

Thermo Master® Hundtäcke Softshell köpt på Hööks.
har tidigare haft ett termotäcke från Ö & B mot regn främst men aldrig tyckt det har täckt bra eller haft smidig passform.
Detta däremot sitter kanon, täcker hela ryggen och bröstet och följer ner på framben och bakben lite lätt.
Blev tipsad av Sanna om detta och slog till efter att ha kikat på´t lite i butiken.
bra reflexer oxå i alla fållar.

Jag är inte en sån som klär mina hundar annars haha.
Vill mest att de ska ha täcke vid regn väder eller om d e jätte kallt ute.

Perfa tips för er som inte vill ha dyngsura hundar inne efter en promenad=)

Kommentarer
Postat av: Vevve

Ja det hjälper mot min spännings huvudvärk, smörjer i nacken bara. Bättre än att ta en massa piller ;).Använder den till min rygg också då jag har ont, kanonbra.



Kram

2010-11-26 @ 17:49:07
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

Ohh vad fin, var de dyra vill ha ngt till Bellman också

kramar

2010-11-26 @ 19:34:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0