snö yra

Brr... kom just in från en kvälls promenad med hundarna...
Snön var som nålar mot ansiktet, nästan lite ilsket.
Men då vi gått svängen jag planerat och kommer in på gatan där vårat lilla hus står, stelfrusen och öm om kinderna så ser jag mina advents stjärnor och advents ljusstakar lyser i fönstrena och då går en varm känsla genom hela kroppen och jag frös inte längre...=)
Ohh vad jag älskar denna årstid trots bitter kyla och drivor med snö hehe!
Stannade kvar ute en stund till å skottade rent på tomten.
Väl inne intog jag nu soffan och en filt över mej.
Ahh känner mej nöjd=))
Även 2 tomtar har fått titta fram från sin gömma... hihi, tjuvstart på hög nivå minsann!!

Ikväll äre bonde söker fru=))
Wiieehoo!
Skoj skoj.
Ha d fint mina vänner.
Kram

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh underbart med advent, älskar det =D

kramar

2010-11-24 @ 21:51:24
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Kristin

Aldrig gillat det där Bonde söker fru. Tacka vet jag Gossip Girl skratt



Håller med dig gällande alla ljus osv... mys känsla max!



Kram kram

2010-11-25 @ 13:43:49
URL: http://www.warnbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0