Huvud träning + muskelträning

Nu på morgonen har hundarna fått vara lite aktiva.
Åkte ut till skogen där  de skulle få varsinna sök att jobba med.
Nixon fick ett sök på 6 dummies men fick ta in 4 då hans fart ut inte alls var något att skryta med.... efter dom 4 så slängde jag ut på nytt till Lorenzo och såg att NIxon tagga upp, lät honom hämta in en som avslut och gjorde det då med kanon fart vilket jag ville se, men slarvade vid överlämnandet... men men, jag ville avsluta roligt och fartfyllt så brydde mej inte om avslutet=)

Lorenzo däremot... jisses vilken katapult!!!
alltid förr då han varit så här taggad har det slagit över och han har mest flamsat omrking...
Men nu sköter han det såå snyggt... men hög fart och kvicka vändningar!
Riktigt kul!
Hans sök låg på 9 dummies (alla jag har hehe).

Efter att båda hundarna fått jobba med sina hövven så körde vi några intensiva vändor i grusgropen.
En djup grop med lös sand, kanon för lille hundens muskler minsann=))
Kan lova att tungorna hängde då vi packa in oss i bilen och for hemåt hehe.
Nöjda och glada inväntar vi nu maten som kocken (Per) står och lagar, d blir kotletter och kokt potatis.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh vad duktiga ni är =D, det är så Bellman också är nu oftast tycker jag att han är taggad i träning men att han är taggad på rätt sätt inte det där överflamset som var svårt att tackla, men ibland kommer såklart det också =D



Bra med muskelträning också, det är super ju. ja Dora är faktiskt en väldigt fin golden med snygga linjer och feminina drag.. Hon är inte för kritvit heller



Kramar

2010-10-29 @ 12:58:31
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

jajjmän pratar med mamma i tele bara så kopplar jag upp på msn sedan



kramar



typ 10 min

2010-10-29 @ 13:27:39
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Så lite så, men du gjorde ju det mesta jobbet, mitt är ju inte det man tänker på =D



Jättefint i alla fall

kramar

2010-10-29 @ 20:37:44
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

ja hon är grym det var sist då det var Beatles jag tyckte hon var snäppet inte fullt lika bra.



Bamsekramisar

2010-10-30 @ 13:36:48
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0