öhum...


Känner mej helt förvirrad...
Haha.
JAg har suttit med dessa timmar till TGR som nu för tiden ligger via nätet på självservice.
Det är olika kolumer, olika tider, sparas i olika OBn osv... en vardags natt måste klickas in på 4 olika ställen, skriv först in kvälls timmar... spara... tillbaka och skriv natt timmar... spara.... tillbaka och skriv jour timmar... spara... tillbaka och skriv morgon timmar... spara...  NY dag... DEJA VÛ Haha!
Ja ni hör ju vilket kajko system som de högre makterna tagit fram... men men, de kanske utvecklar sig snart nog, vilket jag verkligen hoppas haha!
För nu då man sätter sig med detta så känner man sig heeelt lost och kliar huvudet både en och två gånger!!

Annars har jag idag krubbat rent pärlan som står på garageinfarten hehe=)
Glänser så fint nu minsann.
flundrar på om man skulle damsuga insidan och frächa upp där med... eller... hm...
Asch, får se vart jag hamnar hehe=)

Ha d fiint=)
Kram.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ujdå, det lät invecklat. Vi stämplar in på morgoen, ut rast, in rast och ut, hehe



kossa muu, de är söta de =D

kramar

2010-10-30 @ 14:46:22
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0