säng säng säng sova sova sova säng säng säng


Det ekar i huvudet: "Du måste kliva ur sängen nu din slöhög!!"
-Umpf...
Sagt och gjort, jag är uppe. Men kroppen hänger lixom inte ihop med resten av kroppen... jag är tröööött!!!

Igår spelade vi kort, jag förlorade... så jäkla trist.
Tror jag gick back 150-200 kr... blä!
det var livat runt bordet som alltid och ljudnivån mot slutet tog hårt på mitt stackars huvud haha.
Blev lite senare sänggående än vad som är vanligt i min vardag så d e nog därför d var så drygt att ta sig ur sängen idag=)

Idag ska vi ha avslutning i kursen jag haft i höst tillsammans med Malin=))
det ska bli super kul men med lite vemod på samma gång.
Det har verkligen varit kanon kul att få följa dessa duktiga ekipage i deras utveckling och jag hoppas de är nöjda med de tillfällena som gått!
Vissa har ju tillåmed kommit och sagt att de uppskattar de man gör osv så det stärker en ju enormt och gör en glad=))
Så till idag har vi lånat in en "domare" och en "tävlingsledare" som är relativt nya eller helt nya för vissa av ekipagen och så ska vi ha en avslutnings tävling i rookie á la SHK.

Kanske uppdaterar med ikväll... who knows ;-)
Ha en  härlig söndag gott folk=))

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hellu där, förstår att det är blandade känslor, men tänk så mycket du också fått ut av kursen =D



Hoppas att ni har en trevlig kväll

kramar

2010-10-10 @ 21:32:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0