vintertid


Inatt drogs ju klockan tillbaka och vintertid är nu här.
En timme extra i sängen... och för mej: en timme extra på jobbet=)
Tur man trivs på sitt jobb hihi!
Jag gillar höst och vinter, men nackdelen är att mörkret kommer så tidigt om kvällarna... samt kolmörkt ute tidiga mornar...men men=)
det hör årstider till och om inte alla olika årstider skulle finnas så skulle man tröttna på d enformiga vädret;-)

Idag då jag sluta jobba så tog jag hundarna på en promenad och solen tittade fram... så minsann tror jag denna dagen kommer bli fin=)
såg så marigt ut i morse, regnigt och mulet... men håller uppe nu iaf=)
Nehe nu ska jag ut å damsuga ut bilen och "hotta" upp insidan hihi... bort med hundlukt och in med rengöring.
Ahhh!!

Ha d fiiiint!

Kommentarer
Postat av: Mirre

ja det är mörkret som är nackdel annars bara fördelar =D.. Gött att städa bilen, det behövs här med



Kramar



Kunde ni komma till helgen?

2010-10-31 @ 16:43:26
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ah ok, vi tar det en anan gång då, Fredrik är ju sjuk nu också så =D



Kraam

2010-10-31 @ 18:35:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0