Dator haveri...

Anledningen till att uppdateringarna är så glesa är pga att datorn hemma inte vill släppa ut oss på nätet haha.
Modemet har lagt av och nytt är på intåg med lite högre hastighet=)
Alla bilder ligger på den datorn så nu då jag bloggar från "minin" så blir inlägget ju bildlöst...=(
Men såg att vissa trogna läsare är inne här varje dag ändå så tänkte bara förklara lite snabbt varför det dröjder med uppis.

Träningen med hundarna har dragit igång på allvar nu.
det går bra och båda är så duktiga=)
VHKs KM närmar sig juh...=) ska bli super skoj.
Lorenzo är anmäld till Rally och Nixon till Lk1 & rally. skoj skoj.

Nehe nu ska jag tvätta klart fönstret och hänga upp mina nya köksgardiner!!
Köpte knyt kappor, beiga jätte fina=) Blir lite lantlig stil minsann.

Hoppas ni andra mår gott.
Kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Elin Lindman

Jättefina bilder du tar! Helt otroligt vackra! Nångång i framtiden ska jag oxå försöka köpa en "riktig" kamera. Älskar att ta kort, kameran är med mej överallt:)

Har du fått ordning i din studio än? Om du vill får du gärna ta ett kort på oss nåndag:) Skulle va så fint o ha ett kort på oss alla i familjen.. helst inkl kissarna, men d är nog för mycket begärt haha!

2010-09-02 @ 18:34:13
Postat av: Mirre fotande hundtoka

Hejsan, jättegott. Men det smakar ju inte ens spenat om dem =D.



Trökigt att eran dator ej är fixad ännu Kramar

2010-09-02 @ 19:13:11
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0