Nytt modem på plats


Vädret har varit fint nu de senaste dagarna minsann=)
UNderbart ute och nu känns det verkligen att hösten är här... kyligt ute och nu sitter en extra tröja på plats!

Vi har spenderat lite tid ute i skogen där hundarna fått jobba och gjort av med massa överskotts energi.
De jobbar på så duktigt och sover gott då vi kommer hem hihi.
Det märks att hundar mår gott av att få jobba med huvudet och inte bara ligga i soffan å slöa!
     
     

Vårat nya modem är på plats äntligen!
Men om det går snabbare... nja... hum lite kanske.
Ny mus (dator mus alltså haha) och nytt tangentbord oxå inköpt. Tangenterna är jag inte kompis med än... de känns lite större än dom förra och är lite svårare att skriva på i mina ögon haha.
Men det är väl en vanesak kan jag tro!

Btw så har jag fått ta över en kurs på hundklubben.
Det ska bli kul då jag eg skulle haft lite uppehåll men fick ett samtal med frågan om jag kunde ställa upp  vilket jag nappade på efter lite funderande=)
Så på tisdagar kör vi. Tävlings lydnad - nybörjare=) Roligt.
Dock kunde omständigheterna varit bättre...
Jag får dock hjälp av Malin som så gulligt kommer finnas med på plats=)

Jahapp... fredag ja... innebär jobb för mej och sambon i helgen.
Men d får gå för mej=)
Sambon ligger dock i soffan och ojjar sig då han är dunderförkyld och hängig, snurpen!
Nåväl, d blir väl min tur om ett par dagar oxå kan jag tro, lyckas aldrig från att bli smittad.

Nehe nu glutta vidare här på nätet en sväng=)
Ha d gött!
I´ll be back

Kommentarer
Postat av: Mirre fotande hundtoka

Hehe tror ja det att per är förkyld om man går sådär lättklädd =D. Härligt att träna i skogen, så ljuvliga bilder.



Skönt att ni fått ett nytt modem, och nya dataprylar. Skulle vilja ha ny dator ja, inge fel på våran, men sugen på ny haha. Men det blir inte än =D.



Hoppas att du klarar dig från smittas



kramar

2010-09-03 @ 19:51:22
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre fotande hundtoka

Hmm min komm kom ej med, sucka. Jo tror jag det att Per är förkyld om man går sådär lättklädd, hehe. Hoppas att han ska krya på sig snart och att du slipper.



Härliga kort och vad härligt att träna, det ser så kul ut då man ser actionkort. Duktiga de är.



Vad roligt att du kommer hålla i en kurs, vet att du gillar det ju =)..



Förresten, har ej fått svar ännu

Kramar

2010-09-03 @ 19:57:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre fotande hundtoka

Ja,hmm. Ja men det kommer bli superskoj minsannatt hålla kurs kan jag tro=D. Hoppas att det går bra på jobbet

Kramar

2010-09-03 @ 22:11:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Kul att du ska hålla kurs :)

Härliga foto på snygga killar :)



Kram

2010-09-06 @ 09:20:30
URL: http://vevve.com
Postat av: Ville Niskanen

Vilka underbara hundar =)

2010-09-13 @ 13:25:08
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0