Utan tvivel... Det är höst nu!


Nyss gått en promenad med hundarna.
Jisses så skönt det är ute nu!! Solen värmer men luften är kylig.. gillart!
Hundarna har en tendens att trigga varandra till att dra då vi är ute på promenad... tyvärr! Men med lite envishet och bestämdhet från min sida så går dom riktigt bra efter ett tag.
Tyvärr har det blitt så här pga att jag å sambon inte riktigt drar jämt ut gällande kravet på hundarna haha!
Men men, ingen är mer än människa, men d e lite jobbigt att gå med båda då de sätter dåliga sidan till.

Nåväl.
Första kurstillfället i tisdags gick bra!
Så otroligt duktiga ekipage och det kommer bli en fröjd att följa dem då alla redan kommit en bra bit på väg.
Jag har nog underskattat allt lite och hade ett för simpelt upplägg... men bättre att första tillfället blir så än för underplanerat och svårt.
Nu vet jag ju mer vart jag skall lägga ribban och vad var och en av dem kräver av sina hundar.
Tror kanske jag tillåmed kan få med någon eller några till KMet=)
Skoj skoj!
Nästa tillfälle är iaf på söndag=)

Annars rullar vardagen på här hemma.
Vi har ledig helg båda 2 vilket ska bli super skönt och vi ska försöka få lite gjort ute på tomten då me=)

Nehe nu ska jag vattna hundarna haha!
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mirre fotande hundtoka

Jajjamän hösten är här minsann, gillart jag med hehe, möuss. JA Clinique är megabra, och Lumenes primes har jag hehe, den är jättebra, men tycker man kan bli lite torr av den. Har Niveas concealer, den är bra =D



Kul att det är så taggade bra kursdeltagare på kursen =D.



Skönt att ni är lediga i helgen båda två =D

kramar

2010-09-10 @ 13:40:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0