agility- en konst

Ja faktist...
Agility ser såå lätt ut på håll!
Hopp dit och hopp hit å lite tunnel där.
MEN, phu, de e en konst å få till vill jag lova. NIxon är tydligen väldigt signalkänslig där... minsta fot som är riktad fel så kommer han fel...
Jag har stoooora problem att få till mitt kroppsspråk haha.
När jag väl får till de så går de som en dans (i mina ögon) hihi.

Ska brörja klicka in honom på tass-target inför kontaktfälts hindrena.
Samt börja få in "fram" på raksträckor.
Nu blire mest: -HOPP! -UT!! -KÖÖR!! -FORTSÄTT!! i en enda salig blandning haha... stackars hund med en sån hysterisk matte *skratt*

Kommentarer
Postat av: Marie

En vetskap rikare och bara köra på där efter =D, ni är duktiga

Kramar

2011-04-18 @ 00:35:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Ni kommer klara det galant :)

Ha en härlig vecka

Kram

2011-04-18 @ 13:51:49
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0