Blickar framåt


Ännu en tung dag...
Ännu en begravning... den här veckan har varit/är så psykiskt påfrestande och jobbig... minsta lilla motgång resulterar i tårar och panik.
Idag tog vi ett sista farväl av älskade farmor... min fina farmor!
Det var massor med vackra blommor från olika människor, så hon fick ett vackert avslut.
Prästen höll en jätte vacker predikan och tal som rörde mej till tårar... så då vi gick därifrån gav jag henne och kram och tackade henne från hela mitt hjärta.

Nu hoppas jag att tiden kommer läka alla sår som de säger att den gör.
Vill blicka framåt och få ny energi...
Men saknaden tar stor plats inom mej just nu.

En sista tanke, håll kontakten med era nära och kära... man vet aldrig hur länge man har dem kvar här på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0