Genomgång av utrustningen=)

Nu har jag satt batteri på laddning.
Kollat igenom min utrustnings väska och organiserat om lite=)
Plockat fram stativ om jag känner att jag vill behöva de, tar med båda 2... enbens stativet gillar jag massor faktist, smidigt och enkelt.
3ben stativet tar lite längre tid att få bra tycker jag=)
Men de e väl en smaksak kan ja tro.

Jag börjar redan imornbitti med några foton under tiden hos frisören. Ska bli spännande å se hur vacker bruden kommer bli.
För visst är det något speciellt med en iordninggjord brud?

Jag har fått tillåtelse till att visa er någon bild här oxå=) Så ev imorn så slänger jag ut någon om jag får tid över då jag e klar för dagen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser fram emot att se dina finfiiina kort, lycka till på bröllopet

kramar

2011-04-22 @ 19:23:38
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

tack så mycket =D, saknar dina vackra kort =D, men nu verkar det ju vara på g hehe

kramar

2011-04-22 @ 19:27:45
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0