glest mellan uppdateringarna här=)

Ja de blir ju så nu då solen värmer och våren är här!!
Älskar denna årstid!
Dörren står öppen och hundarna kan lufsa hur de vill både inne och ute=)
Jag har nyss krypit runt i rabatterna å klippt rosen buskar och rensat ogräs... förstår inte att skiten måste växa upp på nytt hihi.
Utemöblerna är på plats och snart ska jag nog plantera lite blommor i alla mina krukor=) GILLART!!

I förmiddags satt jag på möte, PAN-utbildning.
Ett internt system som skall nyttjas på jobbet... de lät logiskt iaf då vi var där, sen hur de går då man väl ska sitta med de, de är en annan sak hihi!

OM en timma ca så ska vi träffa prästen inför farmors begravning på fredag... vi ska gå igenom psalmer, verser och ev musik... usch.
Har en stor klump i magen...men de ska nog gå bra.

Ikväll däremot så ska vi ha kurs igen.
Så jag har suttit och spånat lite på vad vi ska gå igenom ikväll och olika övningar.
Gruppen som går för oss denna gång är kanon duktiga så allt man planerar är underplanerat haha!
Man vill ju inte gå igenom för mycket heller då alla inte ligger på samma nivå.
Men tror kvällens planering ligger på lagom nivå=)
MEN...! Jag såg på vädret... å har vi otur så får vi regn ikväll... likaså förra veckan regna de juh.. hm.. jag som beställde vackert väder till mina kurskvällar haha... verkar inte fungera så *skratt*.

Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår att det känns jobbigt med begravningen, och det kommer vara tufft, men man får vara ledsen, ofta ska man ju bara stressa vidare. Säger inte att du gör så, menar bara rent allmänt



Hoppas att det inte regnar på kursen idag då =D. Underbar vårväder nu

kramar

2011-04-12 @ 13:54:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja sööötispippi =D



ja idag åker vi, väntar att han ska komma hem snart gubben =D

Kramar

2011-04-13 @ 16:10:45
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0