Hjälp!! Min blogg har förvandlats till Gnäll-Blogg-AB


Ursäkta alltså.. men tjena vad tråkiga inlägg de kommer från vingåker nu!
"svin-kul" för er att läsa va??
Mitt hem ser ut som en svinstia och de e rörigt å dammigt. Så någon "te-bjudning" till någon med astma är inte att tänka på haha!
Ska under dagen idag iallafall försöka ta tag i oredan å få rent å snyggt här hemma igen... de finns väl inte en vettig människa som trivs i ett hem som är rörigt!
För visso är jag ingen petig människa så jag kan leva med en viss oreda och några dammtussar under soffan *OPS*, men nu ligger dom inte bara där hihi!
haha nu kanske ni tror jag lever i missär... neee då! bara känner mej onyttig och slarvig den senaste månaden efter allt som varit.

MEN en rolig sak kan ja ju skriva lite kort om...
Nästa helg (påskafton) så ska jag ut på fotograf uppdrag=)) KUUUL!!
För vilken fotonörd tycker inte om att fotografera vackra uppklädda människor och fin miljö??
Det ska verkligen bli super spännande och roligt! Plus, de e verkligen en stor ära att bli tillfrågad!!
Woohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0